Nasza ojczyzna: Rumunia i Bułgaria
Po poważnym wypadku w pracy, Šime, zawodowy nurek, powrócił do swojej rodzinnej wioski w Chorwacji, aby zarabiać na życie jako rybak. Ponieważ Morze Adriatyckie było w trakcie intensywnych połowów, założył pierwszą spółdzielnię rybacką w regionie. Andjela przez lata pracowała w branży turystycznej w Czarnogórze; po epizodzie burnoutu porzuciła to stresujące życie, zakładając rekolekcje tylko dla kobiet.