Nasza ojczyzna: Rumunia i Bułgaria
Blerta, pochodząca z Prisztiny (Kosowo), podczas studiów programowania komputerowego zdała sobie sprawę, że jest jedyną kobietą na roku. Postanowiła więc zaangażować się w rozpowszechnianie technologii cyfrowej wśród jak największej liczby kobiet w swoim kraju. Lucia, Słowaczka wietnamskiego pochodzenia, jako dziecko marzyła o tym, by jeździć po okolicy Ferrari. To pragnienie pomogło jej oprzeć się rasizmowi i rozpocząć własny profesjonalny projekt.