Nasza ojczyzna: Rumunia i Bułgaria
Młody gruziński prawnik Nodar Chachanidze, były obrońca mieszkańców wsi zniszczonych przez kopalnie manganu, wraz z innymi młodymi ludźmi z okolicy założył klub ekologiczny. Nané Paskevichyan, Ormianka, walczy o ocalenie pomnika 12 000 ofiar stalinowskiego terroru, imponującego dzieła, które popadło w zapomnienie.