Nasza ojczyzna: Rumunia i Bułgaria
Tijana porzuciła życie w wielkim mieście, aby odrestaurować młyn, który należał do jej rodziny przez 130 lat. Dzięki wiedzy swojego 92-letniego dziadka i jej umiejętnościom w zakresie marketingu i mediów społecznościowych, była w stanie zrealizować swoje marzenie. Ivan za to jest kowalem-samoukiem, który stara się utrzymać warsztat swojego dziadka.