Jakich mężczyzn potrzebujemy?
Według UNESCO we Włoszech znajduje się największa liczba zabytków na świecie. W erze kryzysu klimatycznego ochrona wielu z tych skarbów staje się coraz trudniejsza. Które z nich da się ocalić, a które będziemy musieli poświęcić? Jak dokonywać tak trudnych wyborów? Badamy to wraz z artystkami i znawcami sztuki, odwiedzając opuszczone miejsca od Piemontu po Padwę.