Zobacz Lech Wałęsa 52 min Zobacz program
Evelina prowadzi projekt Šilainiai na szarym osiedlu komunalnym. W ramach inicjatywy "Šilainiai Urban Gardens" litewska artystka przekształca nieużytki w kwitnące ogrody, aby promować zrównoważoną społeczność. Bartek Głowacki założył start-up produkujący małe domy solarne, które wytwarzają więcej energii niż zużywają. "Posiadanie własnego dachu nad głową - myślę, że to coś bardzo ważnego dla każdego Polaka" - mówi 33-letni przedsiębiorca.