Czy bez szczęścia bylibyśmy... szczęśliwsi?27 min
Podczas gdy bycie szczęśliwym zwiększa naszą satysfakcję, zdolności poznawcze i motywację, osiągnięcie szczęścia nie jest takie proste. I nawet jeśli aktywnie go poszukujemy, nie ma gwarancji, że nasze dążenie zostanie uwieńczone sukcesem. Ale to nie ma znaczenia: dążenie do szczęścia jest głęboko ludzkie.