Would We Be Happier Without Happiness?27 min
Happiness increases our satisfaction, our cognitive capacity and our motivation, but being happy is not so simple. And even if we work hard to make ourselves happy, there's no guarantee that our pursuit will be crowned with success. So would we be better off without happiness?