Czy niedługo nie będzie fal?27 min
Dzięki nim niektórzy Hawajczycy naprawdę się wzbogacili, a węgorze przemierzają tysiące kilometrów. Prądy oceaniczne nie tylko transportują zwierzęta morskie, towary i nas, ludzi, ale także wpływają na całe nasze życie. Istnieją jednak oznaki, że ważne prądy oceaniczne słabną, a być może nawet zanikają ...