Niemcy: wśród Świadków Jehowy
Neapolitańskie stowarzyszenie Maestri di Strada (uliczni nauczyciele) walczy o lepszą przyszłość nastolatków z biednych dzielnic. To właśnie z nich wywodzą się żołnierze mafijni. Uliczni nauczyciele mają pod swoją opieką ponad 500 uczniów.