Na rewersje mapy
Flaga, waluta, armia: Tajwan ma prawie wszystko, czego potrzebuje, aby być niepodległym państwem, ale nie jest już reprezentowany w ONZ, a Chiny twierdzą, że jest jednym z ich regionów. Na kilka miesięcy przed wyborami prezydenckimi na Tajwanie w styczniu 2024 r. ARTE poświęca specjalne wydanie temu terytorium, które ponownie pojawiło się w wiadomościach po rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Czy to naruszenie granicy zachęci Pekin do próby odzyskania zbuntowanej wyspy?