Zimbru
Zimbru wyłoniło się z zespołu Lights Out, który był uważany za filar rumuńskiej sceny undergroundowej. Cztery lata później trzech z czterech członków zespołu raz na zawsze odłożyło gitary na rzecz zmysłowych dźwięków syntezatorów i zaczęło tworzyć namiętne, dzikie brzmienie, które do dziś definiuje grupę. Od czasu ponownego odkrycia siebie w 2019 r. Zimbru wypełnia sale koncertowe i pojawia się na wszystkich najważniejszych rumuńskich festiwalach.