Natasha Bedingfield - Southside Festival 2026Zimbru
Cu un sunet energizant situat undeva între new wave și punk, trupa Zimbru a cutremurat scena underground-ului din România. La Europavox, ei aduc sintetizatoare orchestrale, peisaje sonore extatice și o doză generoasă de realism magic.