Rok wśrod wilków
Fotograf i malarz wybierają się na pogranicze Rosji i Finlandii z nadzieję zaobserwowania wilczej watahy z bliska. W ciągu tej przygody bez wychodzenia z ukrytej czatowni, dzikie życie objawia cały swój majestat.