Wiatrowa rewolucja13 min
Energia pozyskiwana ze słońca i wiatru to już nie przyszłość, ale teraźniejszość. Zmiana dokonuje się na naszych oczach, a jej liderami są Unia Europejska. Stany Zjednoczone i Chiny. Jak ich rywalizacja wpływa na rozwój odnawialnych źródeł energii?