Wojny XXI wieku13 min
Wojna w Ukrainie i w Gazie to dwa główne konflikty, które obecnie toczą się na świecie, jednak nie jedyne. Przyglądamy się innym wojnom XXI wieku. Zastanawiamy się także nad ekspresową militaryzacją Europy i zagrożeniom na Bliskim Wschodzie.