Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Zatoka Perska to strategiczna lokalizacja dla światowego handlu, a także miejsce, gdzie koncentruje się większość zasobów węglowodorów na naszej planecie. Cieśnina Ormuz jest jednym z najbardziej wrażliwych punktów w handlu międzynarodowym.