U bram krainy lodu
Każdego roku dziesiątki tysięcy pingwinów królewskich, albatrosów i burzyków powracają na odległe wyspy Crozeta i Kerguelena – to imponujące widowisko natury. Stawiają czoła lodowatym wichrom i sztormom, by wydać na świat potomstwo. Kruche piękno tego ekosystemu może jednak zniknąć, dlatego naukowcy od dekad badają zachowania tych zwierząt i apelują o zmiany w systemach połowowych.