U bram krainy lodu
Na krańcach wód otaczających Antarktydę badacze zajmują się jednymi z najbardziej niezwykłych ssaków morskich świata. Słonie morskie, orki i uchatki są mieszkańcami tajemniczych głębin Oceanu Południowego. Spektakularne obrazy i nieoczekiwane odkrycia pozwalają zajrzeć do zagrożonego ekosystemu, który nadal pozostaje pełen sekretów.