Italomodern
Armani, Prada, Gucci, Dolce & Gabbana - świat mody jest pełen włoskich nazwisk. Choć dziś często są częścią wielkich korporacji, w nazwach największych włoskich marek kryje się rodzinna historia. W latach 50. Florencja stała się jedną ze stolic światowej mody.