Twist - Thomas Mann Forever!ItalomodernFashion
In the 1950s, Italy witnessed a surge of creativity in design and fashion. The city of Florence made a name for itself as a centre for fashion which would pave the way for major labels from Italy : Armani, Prada, Gucci, Dolce & Gabbana...