Pod błękitnym słońcem
W latach 80., gdy izraelski reżyser Daniel Mann jest jeszcze dzieckiem, dowiaduje się, że jego idol Sylvester Stallone będzie kręcił trzecią część serii o Rambo na pustyni Negew. Młody Mann dopiero później pozna kulisy tej wizyty i dowie się, że amerykański przemysł filmowy często korzystał nie tylko z tej lokalizacji, ale też z broni armii izraelskiej. A kiedy jako dorosły filmowiec odwiedzi te rejony, dowie się jeszcze więcej.