Solo
Dance + City łączy taniec współczesny z architekturą pięciu europejskich krajów - Litwy, Łotwy, Estonii, Francji i Ukrainy, badając w wyjątkowy sposób, w jaki sposób fizyczne struktury wokół nas (które często mijamy w naszym codziennym życiu) wchodzą w interakcję z elastycznością i dynamiką ludzkiego ciała. W jednym z ostatnich odcinków zostaniemy zaproszeni do wileńskiego Pałacu Ślubów.