"Pięć lat" (6/10)
Po naleganiach wydawnictwa, Tereza publikuje w mediach społecznościowych film, w którym opowiada o gwałcie, którego padła ofiarą. Ema, dziewczyna Davida, jest wstrząśnięta, gdy poznaje tę historię. David prawie wpada w panikę, a Lukas stara się go uspokoić najlepiej, jak potrafi.