Ukraina walczy z zapomnieniem28 min
Choć wojna w Ukrainie nadal się rozwija, rozpoczął się już proces jej upamiętniania. W jaki sposób Ukraińcy i Ukrainki mogą uczcić poległych, skoro konflikt nadal trwa? Jak powinno się opowiadać tę historię? Przyglądamy się strategiom zapisywania w pamięci trwających wydarzeń.