Wściekłość irańskich kobiet32 min
16 września 2022 r. śmierć młodej Iranki Mahsy Amini, aresztowanej za "niewłaściwe noszenie hidżabu", wywołała rewolucję tamtejszych kobiet. Rok później spotykamy się z młodymi kobietami, które chcą wyrazić siebie i okazać swój bunt poprzez muzykę i sztukę.