Rumunia: kreatywna opieka psychiatryczna
Liczba ataków z użyciem noży rośnie w całej Europie. Najgorsza sytuacja jest w Wielkiej Brytanii, która zmaga się z problemem od lat. W Londynie pracownicy społeczni i aktywiści są przekonani, że kolejne zakazy nie rozwiążą problemu rosnącej przemocy. Starają się pomagać byłym członkom gangów na własną rękę – od zbierania broni po przystosowania do życia na wolności.