Re: London Knife Crime
Britain has had a problem with knife crime for decades, especially in large cities. In London the knife crime crisis is especially severe with nearly 16,000 knife attacks in 2024, more than in all of Germany. Re: goes to meet the ordinary people, social workers and charity workers in the British capital who are trying to solve the problem.