27: Wieści z Europy
Dlaczego w świecie sportu nadal jest tak mało tolerancji dla różnorodności? Co można zrobić, by to zmienić? Rozmawiamy o tym polską siatkarką Katarzyną Skorupą, która postanowiła nie ukrywać swojej orientacji i dla wielu stała się inspiracją. A co myślą o tym Dragon Balls Kraków – klub sportowy LGBT+, który stał się nową rodziną dla wielu jego członków i członkiń?