Coraz więcej ludzi się wspina. Z sal przerzucają się na skały, również te w parkach narodowych. Niepokoi to obrońców przyrody i ratowników górskich, bo napływ turystów i ich samochodów zakłóca spokój w okolicy. Czy niektóre miejsca powinny stać się rezerwatami?