Dora Maar, nie tylko żona Picassa6 min
Berthe Morisot była przyjaciółką Maneta. Lee Miller – jedna z muz Man Raya. A Dora Maar to jedna z żon Pabla Picassa. Poświęciła całe swoje życie pracy męża, ale długo była niewidoczna. To się niedawno zmieniło.