Dora Maar Presents...6 min
Berthe Morisot was a friend of Manet. Lee Miller, one of Man Ray's muses. And Dora Maar, one of Pablo Picasso's wives. The woman who devoted her life to her husband's work is now being given back her rightful place in art history. What if we put an end to the idea of a muse and viewed these female artists in their own right?