Where are the Women Artists of the Renaissance?5 min
As good as Leonardo da Vinci, Michelangelo or Botticelli, but for five hundred years the women artists of the Italian renaissance have lacked recognition. Linda Falcone, head of the Advancing Women Artists Foundation, is working to change that.