Gimnastyka (intelektualna)
Alkohol jest wszędzie. W telewizji, w literaturze, w filmach i muzyce. Dla wielu artystów był źródłem najwyższej inspiracji. Prawie zapomnieliśmy, że to trucizna. Widzą to zetki, które śladem straight-edge’owców odrzucają życie po wpływem. Czy trzeźwość jest aktem subwersywnym i rewolucyjnym? Do przemyślenia podczas Dry January.