Rosyjska nowa normalność
Polska cyberelfka, ukraiński DJ na linii frontu, wojownicza rosyjska babcia, białoruscy hakerzy - to ludzie walczą o wolność. Stawiają opór wojnie, próbują powstrzymać potężne armie i doprowadzić do upadku dyktatorów. Oddajemy im głos.