Hiszpania: nadszarpnięte siły13 min
Hiszpania jest drugim co do wielkości krajem Unii Europejskiej oraz czwartym pod względem PKB i liczby ludności. Jednak w przeszłości wiodło się Hiszpanii o wiele lepiej. Jej gospodarkę nadwyrężyła utrata wpływów w Ameryce Łacińskiej, zagrożenie separatyzmem katalońskim i kryzys finansowy. Przyglądamy się z bliska tej burzliwej historii.