Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Finlandia zawsze czuła na plecach oddech Rosji. Jako sposób radzenia sobie ze strachem przed groźnym sąsiadem wybrała neutralność polityczną. Jednak wojna w Ukrainie zmusiła Finlandię do opowiedzenia się po jednej ze stron. Przyglądamy się historii tego ciekawego kraju i jego relacjom międzynarodowym.