Oczyma ukraińskich dziennikarzyCharków: sztuka przeciwko wojnie
Mimo wojny w Charkowie nadal pracują artyści. Ukraińscy reporterzy odwiedzili dwóch z nich - braci Kulibinów - w ich studio, które teraz jest również schronem. Artyści sprzedają swoje antywojenne prace w Internecie, dzięki NFT, cyfrowemu sposobowi sprzedaży. Zebrane fundusze przekazują stowarzyszeniom humanitarnym.