Oczyma ukraińskich dziennikarzyWojna w Ukrainie: 17 czerwca
Ukraińska dziennikarka Anastazja Gorpinczenko relacjonuje nam sytuację w Kijowie. Opowiada też o swojej podróży do Donbasu, gdzie spotkała się z rannymi żołnierzami i służbami ratunkowymi, które ewakuują ich z linii frontu.