Oczyma ukraińskich dziennikarzyWojna w Ukrainie: 1 lipca
Zasypiając dziś w jakimkolwiek ukraińskim mieście jego mieszkańcy i mieszkanki nie wiedzą, czy się obudzą. Czy znów usłyszą alarm bombowy i zbiegną do schronu? Czy zdążą? Celami są cywile: rosyjskie ludobójstwo trwa. Reportaż.