Dispatches From UkraineA Week at War (1st July)
Every week, a Ukrainian journalist gives us her "war diary". A personal story to illustrate the daily life of a country hard hit by the Russian invasion. Journalist Anastasia Gorpinchenko lives in Kyiv. On Sunday June 26, she woke up to the sound of explosions. Several buildings were hit. Residents died.