Dispatches From Ukraine
Every week, a Ukrainian journalist gives their personal experience of the war. Journalist Anastassia Gorpinchenko lives in Kiev. She has just returned from a trip to the Donbass, close to the front line. There, the evacuation of civilians continues as best it can.