Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Kadry z kraju ogarniętego wojną nakręcone przez młodych ukraińskich dziennikarzy i dziennikarki. Sceny z niespokojnego życia codziennego zwykłych ludzi i dokumentacja heroicznych aktów oporu wobec armii rosyjskiej.