Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Ukraińska dziennikarka Anastazja Volkova relacjonuje nam sytuację w jej rodzinnym Charkowie. Odwiedzamy staruszkę, której zniszczono mieszkanie i opustoszały park, który kiedyś tętnił życiem. Wiele dzielnic miasta zostało obróconych w ruinę.