Wioska Alzheimera
Prawie siedem milionów Europejczyków i Europejek cierpi na chorobę Alzheimera. W 2020 r. we francuskim Landes otwarto pierwszą „wioskę Alzheimera”. W projekcie stworzono prawdziwą małą miejscowość z domami, sklepami i biblioteką. Życie w normalnych warunkach, a nie w szpitalu, ma zachęcić pacjentów i pacjentki do większej autonomii. Reportaż.