Hiszpania: Walenckie fallas31 min
W Walencji cały marzec upływa pod znakiem święta fallas – ogromnych drewnianych rzeźb wystawianych na ulicach – i fajerwerków. 19 marca wszystkie fallas stają w ogniu, a ich spłonięciu towarzyszą pokazy sztucznych ogni. To prawdziwa katastrofa ekologiczna, coraz więcej rzeźb powstaje z użyciem tworzyw sztucznych. Niektórzy mieszkańcy Walencji zastanawiają się, jak uczynić tę wielowiekową tradycję przyjaźniejszą dla środowiska.