Kobiety i algorytmy (5/5)
Czy wiesz, że możesz wykonać trwałą ondulację rzęs? Albo że możesz zrobić botoks na cienie pod oczami i tatuaże na ustach? Ja nie - dopóki algorytm nie wskazał mi drogi. Z każdym kliknięciem odkrywałam nowe kremy koloryzujące, strzykawki i inne narzędzia tortur. Ile to wszystko kosztuje! I jak długo to trwa! Dlaczego kobiety sobie to robią?