Kobiety i algorytmy (3/5)
Właściwie chciałam tylko lepiej zorganizować swoje codzienne życie: planer do walki z obciążeniem psychicznym. Potem jednak uległam urokowi kolorowych obrazków i naklejek, a cała sprawa wymknęła się spod kontroli. Ostatecznie spędziłam więcej czasu na ozdabianiu dziennika niż na odpowiadaniu na e-maile i wolałam śledzić swój sen zamiast po prostu...spać.