Klash: Sztuka w akcji
Co byście zrobili, gdybyście w środku lasu natknęli się na 22-metrowego cyklopa? Taki właśnie monumentalny postument wybudowali w 1969 r. Jean Tinguely, jego żona Niki de Saint Phalle i grupa ich przyjaciół. Przygoda trwała ponad 25 lat, a jej efekty przekształciły rzeczywistość wielu osób. Film z lektorem.