Klash: Sztuka w akcji
Wiosną 1982 roku artystka Ágnes Dénes zasiewa pole pszenicy w Nowym Jorku. Jako miejsce wybiera wysypisko przy World Trade Center. Tym zaskakującym aktem kreuje uderzający kontrast i rzuca światło na pilna potrzebę ustalenia priorytetów dla naszego stylu życia w przyszłości. Film z lektorem.